loading...
مرجع تراوین اسپید
تبلیغات




آخرین ارسال های انجمن
ادمین بازدید : 157 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)



دوستان دیگر مطلب جدیدی در این وبلاگ گذاشته نخواهد شد


ما مطالب وبلاگ را به سایت جدید تراوین ایران انتقال دادیم


در آنجا جدیدترین اسکریپت های و فایل های تراوین را می توانید رایگان


دانلود نمایید همچنین سرور خود را به دیگران معرفی نمایید.


آدرس سایت:


www.travian-iran.us



ادمین بازدید : 191 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (3)


سرور پر سرعت تراوین با سرعت 100000


سرور پر سرعت 20تراوین با سرعت 100000 با جایزه


در تاریخ دوشنبه28/05/92 شروع می شود.

در این سرور خرید سرباز و ساختمان وجود دارد .


برای ثبت نام کلیک کنید.

http://20travian.khaviz.ir/login.php

ادمین بازدید : 291 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)


پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در صرف هزینه های حفاری زمین صرفه جویی کنید، زیرا بازی Dwarf Dust همراه شما  خواهد بود. در این بازی، به این کوتوله ها کمک کنید تا در سریع ترین زمان ممکن زمین را حفاری کنند. ممکن است هنگام حفاری زمین، موانعی بر سر راه کوتوله ها قرار بگیرد که شما باید جلوی آن ها را بگیرید. دشمنان سعی می کنند تا با استفاده از بمب جلوی کار شما را بگیرند. لازم به ذکر است که این بازی، می تواند سرگرم کننده باشد.

ویژگی های اصلی:

جلوگیری حفاری زمین با استفاده از بمب و خفاش

حفاری زمین با سرعت بالا

گذاشتن تله های متعدد


ادمین بازدید : 229 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Cranky Cat’s Bubble Pop نسخه کامل و آنلاک شده شامل تمامی مرحله ها در دسترس می باشد. این بازی، یک بازی سرگرم کننده می باشد و شما باید حباب ها را از بین ببرید.  در واقع این بازی، یکی از بهترین بازی های تیراندای حباب محسوب می شود. در حین بازی، می توانید به موسیقی پاپ کلاسیک بازی گوش فرا دهید. لازم به ذکر است که عناصر به کار رفته در گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز است

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجان انگیز

از بین بردن حباب ها

بیش از ۲۵۰ مرحله

ادمین بازدید : 215 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Super Crate Box یک بازی اکشن و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی، این امکان را به شما می دهد تا مجددا شکوه و عظمت قبلی خود را به دست آورید و امتیاز های متعددی برای خود کسب کنید. در این بازی، باید با دشمنان خود مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. باید برای به دست آوردن جعبه های  سلاح مبارزه های متعددی را با دشمنان خود انجام دهید. این بازی ، برنده جایزه های IGN، EDGE نیز شده است. به هر کجا که بروید باید جعبه ها را جمع آوری کنید. این بازی یکی از برترین بازی های فانتزی و اکشن برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد

ادمین بازدید : 197 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Head Soccer یکی دیگر از سری بازی های ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی، یک  بازی فوتبال می باشد. شما باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار بگیرید تا در این مسابقات برنده شوید. نباید به حریف این اجازه را بدهید که دروازه تیم شما را باز کند.  شما همچنین می توانید با دوستان و کاربران جهانی از طریق gamecenter رقابت کنید. این بازی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

ویژگی های اصلی:

امکان بازی به صورت ۳ حالت

قابلیت بازی به صورت آنلاین

فیزیک مبتنی بر گیم پلی

ارسال از طریق فیسبوک


ادمین بازدید : 188 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (1)

یکی از بهترین فیلم های انیمیشن ساخته شده، فیلم Despicable Me است که در حال حاضر بازی آن نیز توسط شرکت Gameloft ( گیم لافت ) نیزعرضه شده است. این بازی اندروید دارای جذابیت های خاصی می باشد. شما در این بازی باید با شخصیتی وفادار و زرد رنگی  به نام GRU با سخترین چالش های ممکن روبه رو شوید و در بازی امتیاز کسب کنید. سبک و ساختار این بازی به صورت ماجرایی می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد در این بازی می توان به نکاتی اشاره کرد که عبارت اند از : وجود انیمیشن و صدا های جالب در حین بازی، وجود لحظات خنده دار و غیر قابل پیش بینی، وجود مناطق مخفی مانند آزمایشگاه و مناطق مسکونی و…، وجود قدرت یو پی اس که برای مقابله با دشمنانی که سد راه شما قرار می گیرند بسیار کاربرد دارد، سفارشی سازی محیط بازی و همچنین سفارشی کردن شخصیت بازی با استفاده از لباس های منحصر به فرد، صلاح های پیشرفته و بالا بردن قدرت یو پی اس.

 

Despicable-Me-v1.0.0-offline

 

   دانلود دیتا با حجم ۱۰۱ مگابایت

download دانلود بازی

size حجم فایل : ۱۰.۹ مگابایت

size ورژن : برای اندروید ۲.۳ و بالاتر

password رمز فایل : www.download0098.com

ادمین بازدید : 186 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crayon Physics Deluxe یک نرم افزار برای نقاشی کردن می باشد. شاید این داستان را در کودکی شنیده باشید! با این نرم افزار شما می توانید به آسانی نقاشی های متعددی بکشید و برای خود اجسام فیزیکی خلق کنید . با استفاده از مداد رنگی های متعدد اجسام فیزیکی  بکشید. در واقع تمامی نقاشی هایی که را که میکشید این نرم افزار آن را به یک جسم فیزیک تبدیل می کند. کافی است دو ضربه به گوشی وارد کرده تا نقاشی مورد نظر پاک شود.

ویژگی های اصلی:
- تبدیل نقاشی های کشیده شده به نقاشی جادویی
- تبدیل نقاشی ها به جسم فیزیکی

- استفاده از مداد رنگی برای نقاشی




ادمین بازدید : 193 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shake Spears یک بازی زیبا و اکشن و در عین حال اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید وارد عرصه رقابت شوید. در این بازی با شوالیه های قدرتمندی رو به رو هستید که باید سعی کنید همه آن را شکست داده و برای خود طلا جمع کنید. حرکات مهم ترین بخش این بازی هستند. اگر بتوانید حرکات خود را سازمان دهید و حریف را با حرکات پیشرفته خود به زمین بزنید, طلای بیشتری جمع آوری خواهید کرد. قابل توجه است که با جمع آوری طلا قادر به تقویت شوالیه های خود خواهید بود.

ویژگی های اصلی:

استفاده از سحر و جادو

نبرد خیره کننده

ارتقاء نامحدود


ادمین بازدید : 146 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)





پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما تنها امید گوسفند عروسکی داخل جعبه هستید تا بتواند باز هم پیش اسباب بازی های قدیمی که با آنها دوست بوده است بازگردد . به گوسفند کوچولو کمک کنید تا با پریدن و رسیدن به بالای جعبه راه گریزی بیابد . Sheep Up! با داشتن مراحل بسیار زیبا و البته اعتیاد آور خود می تواند اوقات آسودگی شما را به شیرینی پر کند . گیم پلی بازی از شتابسنج دستگاه بهره جسته و با دارا بودن آپشن های متفاوت نظیر افزایش دهنده های قدرت و تنظیمات گوناگون محیطی جذاب را برایتان فراهم می آورد .

ادمین بازدید : 155 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

با سلام


امروز اولین جلسه اموزش برنامه نویس تراوین شروع میشه برای شروع ما نیاز داریم که یه مقداری html بلد باشیم .


خب این کتاب که مبگم رو حتما تمام کنید.

توجه حتما رد حین خواندن تمرین نیز کنین .





















ام کتاب: آموزش HTML
مترجم: عبدالصمد کرامت فر
تعداد صفحات: 48
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با یک کتاب کاملا جدید و با ارزش در خدمت شما عزیزان هستیم. کتاب آموزش کامل HTML که توسط آقای عبدالصمد کرامت فر ترجمه شده بطور کامل شما را با زبان نشانه گذاری فرامتن HyperText Markup Language یا به اصطلاح HTML آشنا می کند. اگر به دنبال کتابی کامل و بروز در زمینه زبان HTML هستید این کتاب نیازهای شما را پاسخ می دهد.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش HTML" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


دانلود



ادمین بازدید : 171 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

با سلام



دوستان پس از مدت ها دیدم همه دنبال جایی هستن که به طور کلی برنامه نویسی تراوین رو اموزش بده ..



از این پس در قسمت آموزش برنامه نویسی  مخصوص تراوین امرزش داده خواهد شد.


ادمین بازدید : 179 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)


بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet narehهوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید.

اندروید 2.1 و بالاتر: 48 مگابایت



ادمین بازدید : 291 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)


فایل جدید تراوین برای بکگراند لاگین سرور ایجاد شده است این فایل توسط شخص نامعلومی طراحی شده است.پس از دانلود فایل را در هاستتان آپلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

حجم فایل: 323 کیلوبایت


ادمین بازدید : 144 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

Tiki Kart 3D به طور کاملا ۳D در اندروید شما تجربه ماشین سواری بسیار جالبی را به شما هدیه می دهد.  فیزیک شدید، سرعت، تصادفات، سلاح ها و…! از ویژگی هایی میباشد که شما را به این بازی جذب خواهد کرد.

اندروید 2.1 و بالاتر: 20 مگابایت


ادمین بازدید : 176 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)


هدف شما در بازی سبک پازل زیبا، جذاب و فکری Can You escape این است که پازل های هر طبقه را حل کرده تا بتوانید به طبقات بعدی راه پیدا کنید. پازل ها را حل کرده و اشیاء مخفی را پیدا کنید تا برای پیشرفت و جلو رفتن در بازی بتوانید از آنها استفاده کنید. در حال حاضر بازی دارای ۸ اتاق چالش برانگیز است.

اندروید 2.2 و بالاتر: 24 مگابایت


ادمین بازدید : 201 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)


وقت آن رسیده است که یک تجربه جدید در بازی های استراتژیک داشته باشید ، در Farm Up هیچ نبردی در کار نیست اما میتوانید با استراتژی درست یک مزرعه زیبا و پربار داشته باشید.


اندروید 2.1 و بالاتر: 4مگابایت

ادمین بازدید : 139 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Slydris یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل iOS است که امروز نسخه آندرویدی آن منتشر و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. Slydris یک بازی پازلی هیجان انگیز با گیم پلی عالی است که می تواند مغز شما را به چالش بکشد .

حجم فایل: 35 مگابایت


ادمین بازدید : 319 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

مطلع شدیم که اسکریپت تراوین کلاسیک باگ خرید نیرو داره و برخی از این باگ دارند استفاده میکنند.مرجع تراوین ایران فایل رفع باگ رو تهیه کرده است و برای شما دوستان رایگان میگذارد.لطفا فایل را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید و جایگزین فایل مربوطه در هاستتان کنید.

حجم فایل: 3 کیلو بایت


ادمین بازدید : 199 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (1)


این فایل باعث میشه که پس از اتمام بازی صفحه آخر تغییر کنه و شکل جدیدی به کیفیت اسکریپت شما بده. این فایل رو از سایت travonline مرجع تراوین ایران کپی کرده است.بعد از دانلود فایل آنرا از حالت فشرده خارج و مطابق راهنمایی زیر اقدام نمایید.

حجم فایل: 4 کیلوبایت

راهتمایی:

فایل over.php را باز کنید و کلیه محتویات آنرا پاک و کد های فایل 1 را وارد کنید

فایل app/view/over.phtml را باز کنید کل محتویات را پاک کرده و کد های فایل 2 را جایگزین کنید.

فایل app/model/profile.php را باز کنید کل محتویات را پاک و کد های فایل 3 را وارد کنید .

فایل app/model/profile.php را باز کنید کل محتویات را پاک و کد های فایل 4 را وارد کنید .


ادمین بازدید : 170 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

جدیدترین ویرایش از سری بازی های شبیه ساز فوتبال واقعی با نام Real Football 2013 توسط کمپانی مطرح گیم لافت عرضه شده تا تجربه کاملا متفاوت و همه جانبه ای از بازی فوتبال را به شما ارائه دهد. در این بازی شما تنها مسابقه نمی دهید؛ بلکه تمامی جوانب و حواشی بیزینس ورزش فوتبال را lمدیریت می کنید و باشگاه و تیم خود را از حد صفر و پایین به درجات و مراتب بالا می رسانید.

اندروید 2.3 و بالاتر


نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftR3HM را به مسیر sdcard/Android/obb دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید


ادمین بازدید : 161 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)


World Of Aircraft نام بازی بسیار زیبای نبرد هوایی بین هواپیماهاست که در جنگ جهانی دوم انجام می شود و شما با هواپیمای جنگی و پیشرفته خود به جنگ با دیگر هواپیماها می روید.

اندروید 2.3 و بالاتر: 48 مگابایت


ادمین بازدید : 204 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)


فایل جدید پیام ها که مناسب تراوین کلاسیک میباشد شما با قرار دادن این فایل در اسکریپتتان می توانید تغییر فونت و شکلک را به بخش نامه سرورتان اضافه نمایید.این ویژگی مربوط به ویرایش چهار می باشد که تیم ترافین کار طراحی این فایل را بر عهده داشته است.

حجم فایل: 9 کیلوبایت


ادمین بازدید : 151 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)


بازی Golf Star™ بهترین تجربه انجام بازی گلف در دستگاه های اندرویدی را با گرافیکی واقع گرایانه، گیم پلی قدرتمند مبتنی بر فیزیک و تکنیک های متعدد گلف ارائه می کند. در این بازی شما با گلف بازانی از سراسر دینا بازی می کنید و مسابقه می دهید.

اندروید 2.2 و بالاتر

نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.com2us.golfstarworldtour.normal.freefull.google.global.android.common را به مسیر sdcard/Android/obb دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید.


ادمین بازدید : 227 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


ایندکس جدید تراوین طراحی شده توسط آقای سینا را برای دانلود میگذارم این ایندکس در عین زیبایی حجم کمی دارد و به سرعت بارگذاری می شود.

دمو ایندکس

حجم فایل: 68 کیلو بایت


ادمین بازدید : 154 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)


دشمنان ناشناخته ای در سطح شهر ظاهر شده و ناامنی بوجود آورده اند؛ آدمک قهرمان بازی بسیار زیبا و اکشن Anger of Stick 2 باید دست به کار شده و با سلاح های مرگبار در دسترس خود از جمله هلیکوپترها و روبات ها به جنگ با آنان برود.

اندروید 2.1 و بالاتر: 13 مگابایت


ادمین بازدید : 152 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)


Angry Birds نام محبوب ترین بازی اندروید و اولین نسخه از سری بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار پرندگان خشمگین است. این بازی، اولین بازی از سری بازی های پرندگان خشمگین برای اندروید است؛ بعد از این نسخه، نسخه های دیگری با نام های ریو، فصل ها، فضا و... نیز عرضه شدند.

اندروید 2.2 و بالاتر: 34 مگابایت


ادمین بازدید : 159 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

HEROES OF DESTINY از بهترین بازی های اکشن سبک RPG برای اندروید است که در آن شما باید تیمی از قهرمانان که هر کدام دارای مهارت ها و قدرت های خاص خود هستند را در سری نبردهای سخت با دشمنان برای دستیابی به شهرت، افتخار و غارت حماسی هدایت کنید.

اندروید 2.1 و بالاتر

فایل اول: 2.4 مگابایت

فایل دوم: 191 مگابایت

نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.glu.epicheroes را به مسیر sdcard/Android/obb دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید.

ادمین بازدید : 226 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

ایندکس مخصوص شروع سرور به زودی برای تراوین توسط کاربر shahab تهیه شده است بعد از دانلود کد های فایل login.php در هاستتان را پاک کنیدو کدهای فایل مربوطه را جایگزین آن کنید برای دیدن دمو بر روی دمو کلیک کنید.چون صفحات کمی دیر لود می شود لطفا هنگام دیدن دمو منتظر بمانید.

حجم فایل: 343 کیلوبایت

دموی ایندکس


ادمین بازدید : 141 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)


ه تمساح کوچک و دوست داشتنی بازی پازل مبتنی بر فیزیک محبوب Where’s My Water? یعنی Swampy کمک کنید تا بتواند دوش بگیرد! در این بازی شما این کار را باید با باز کردن مسیر آب به سمت دوش شکسته او انجام دهید.

اندروید 2.1 و بالاتر: 43 مگابایت


ادمین بازدید : 229 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (1)

فایل خرید طلا با کارت شارژ توسط آقای pooriapo تهیه شده است مرجع تراوین ایران از ایشان به خاطر تهیه این فایل کمال تشکر را دارد در ادامه مطلب می توانید این فایل را دانلود کنید. بعد از آپلود فایل ها database.sql رابه دیتابیس بازی اضافه کنید.

حجم فایل: 17 کیلوبایت


ادمین بازدید : 139 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Race Illegal: High Speed 3D تجربه انجام مسابقات ماشین سواری واقعی و غیرقانونی در خیابان ها را به گوشی اندرویدی شما می آورد. به عنوان یک تازه کار وارد مسابقات شده و به مرور در بین رانندگان احترام کسب کنید تا بتوانید بهترین ها را به چالش کشیده و با آنها مسابقه دهید.

فایل با حجم 8.3 مگابایت

فایل دیتا با حجم 172 مگابایت

نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.herocraft.game.raceillegal را به مسیر sdcard/Android/data دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید.


ادمین بازدید : 143 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (1)


iFighter 2: The Pacific 1942 شما را به جنگ جهانی دوم و جنگ در اقیانوس آرام برای به چالش کشیدن امپراطوری ژاپن و جت های جنگی قدرتمند و ناوهای هواپیمابر آنها می برد. iFighter 2 یک شاهکار بازسازی شده از تجربه بازی های آرکید است.

اندروید 2.2 بالاتر: 44 مگابایت


ادمین بازدید : 152 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)


Fruit Cut نام بازی بسیار زیبا، کم حجم و سرگرم کننده به سبک بازی های بریدن و دو نیم کردن میوه ها برای اندروید است. این بازی دارای ۴ حالت یا Mode مختلف برای بازی کردن است.

اندروید1.6 و بالاتر: 3.9 مگابایت



ادمین بازدید : 161 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


ازی Art Puzzles 2 مجموعه ای فوق العاده از ۲۰۰۰ پازل تکه تکه از آثار و نقاشی های معروف استادان نقاشی کلاسیک جهان است. بازی دارای سطوح سختی مختلف با تکه های پازل ۳۰ تا ۱۰۰۰ تایی است؛ تنها افراد حرفه ای و باتجربه در حل پازل می توانند پازل های بسیار مشکل ۱۰۰۰ تکه را حل کنند!

اندروید: 46 مگابایت


ادمین بازدید : 261 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

شما از طریق این فایل قادرید برای سایت حود مولتی هانتر بگیرید تا بر سرور شما بیشتر نظارت شود اما این پانل به مولتی هانتر اجازه دادن سرباز یا طلا به بازیکنان را نمی دهد تنها توانایی بازداشت بازیکن و نظارت بر نامه ها را دارد.برای نصب این فایل جهت تعیین اسم و پسورد برای مولتی هانتر فایل ewcfg7.php رو ویرایش کنید و  NameMH و PasswordMH رو به موارد دلخواه تغییر بدید همانند عکس ضمیمه. این پانل کاری از سعید می باشد.باتشکر از ایشان به خاطر فعالیت مهم در عرصه تراوین

حجم فایل: 1.3 مگابایت


ادمین بازدید : 133 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


روبات بازی جالب و جذاب اکشن-پازل RopeBot Pro، یک روبات کوچک ولی در عین حال ماهر است که به دنبال پیچ طلایی خود می گردد، در عین اینکه که از راز کارخانه متروکه پرده بر می دارد. به ماجراجویی او ملحق شده و چندین و چند پازل چالش برانگیز را در طی مراحل مختلف بازی حل کنید.

اندروید2.2 و بالاتر: 16 مگابایت


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد استایل جدید سایت چیست؟
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4405
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 599
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,845
  • بازدید ماه : 4,373
  • بازدید سال : 52,280
  • بازدید کلی : 909,415
  • تبلیغات