loading...
مرجع تراوین اسپید
تبلیغات




آخرین ارسال های انجمن

ادمین بازدید : 229 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Cranky Cat’s Bubble Pop نسخه کامل و آنلاک شده شامل تمامی مرحله ها در دسترس می باشد. این بازی، یک بازی سرگرم کننده می باشد و شما باید حباب ها را از بین ببرید.  در واقع این بازی، یکی از بهترین بازی های تیراندای حباب محسوب می شود. در حین بازی، می توانید به موسیقی پاپ کلاسیک بازی گوش فرا دهید. لازم به ذکر است که عناصر به کار رفته در گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز است

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجان انگیز

از بین بردن حباب ها

بیش از ۲۵۰ مرحله

ادمین بازدید : 215 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Super Crate Box یک بازی اکشن و فانتزی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی، این امکان را به شما می دهد تا مجددا شکوه و عظمت قبلی خود را به دست آورید و امتیاز های متعددی برای خود کسب کنید. در این بازی، باید با دشمنان خود مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. باید برای به دست آوردن جعبه های  سلاح مبارزه های متعددی را با دشمنان خود انجام دهید. این بازی ، برنده جایزه های IGN، EDGE نیز شده است. به هر کجا که بروید باید جعبه ها را جمع آوری کنید. این بازی یکی از برترین بازی های فانتزی و اکشن برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد

ادمین بازدید : 197 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Head Soccer یکی دیگر از سری بازی های ورزشی برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی، یک  بازی فوتبال می باشد. شما باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار بگیرید تا در این مسابقات برنده شوید. نباید به حریف این اجازه را بدهید که دروازه تیم شما را باز کند.  شما همچنین می توانید با دوستان و کاربران جهانی از طریق gamecenter رقابت کنید. این بازی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

ویژگی های اصلی:

امکان بازی به صورت ۳ حالت

قابلیت بازی به صورت آنلاین

فیزیک مبتنی بر گیم پلی

ارسال از طریق فیسبوک


ادمین بازدید : 186 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Crayon Physics Deluxe یک نرم افزار برای نقاشی کردن می باشد. شاید این داستان را در کودکی شنیده باشید! با این نرم افزار شما می توانید به آسانی نقاشی های متعددی بکشید و برای خود اجسام فیزیکی خلق کنید . با استفاده از مداد رنگی های متعدد اجسام فیزیکی  بکشید. در واقع تمامی نقاشی هایی که را که میکشید این نرم افزار آن را به یک جسم فیزیک تبدیل می کند. کافی است دو ضربه به گوشی وارد کرده تا نقاشی مورد نظر پاک شود.

ویژگی های اصلی:
- تبدیل نقاشی های کشیده شده به نقاشی جادویی
- تبدیل نقاشی ها به جسم فیزیکی

- استفاده از مداد رنگی برای نقاشی




ادمین بازدید : 193 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shake Spears یک بازی زیبا و اکشن و در عین حال اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید وارد عرصه رقابت شوید. در این بازی با شوالیه های قدرتمندی رو به رو هستید که باید سعی کنید همه آن را شکست داده و برای خود طلا جمع کنید. حرکات مهم ترین بخش این بازی هستند. اگر بتوانید حرکات خود را سازمان دهید و حریف را با حرکات پیشرفته خود به زمین بزنید, طلای بیشتری جمع آوری خواهید کرد. قابل توجه است که با جمع آوری طلا قادر به تقویت شوالیه های خود خواهید بود.

ویژگی های اصلی:

استفاده از سحر و جادو

نبرد خیره کننده

ارتقاء نامحدود


ادمین بازدید : 146 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)





پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما تنها امید گوسفند عروسکی داخل جعبه هستید تا بتواند باز هم پیش اسباب بازی های قدیمی که با آنها دوست بوده است بازگردد . به گوسفند کوچولو کمک کنید تا با پریدن و رسیدن به بالای جعبه راه گریزی بیابد . Sheep Up! با داشتن مراحل بسیار زیبا و البته اعتیاد آور خود می تواند اوقات آسودگی شما را به شیرینی پر کند . گیم پلی بازی از شتابسنج دستگاه بهره جسته و با دارا بودن آپشن های متفاوت نظیر افزایش دهنده های قدرت و تنظیمات گوناگون محیطی جذاب را برایتان فراهم می آورد .

ادمین بازدید : 179 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)


بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet narehهوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید.

اندروید 2.1 و بالاتر: 48 مگابایت



ادمین بازدید : 144 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

Tiki Kart 3D به طور کاملا ۳D در اندروید شما تجربه ماشین سواری بسیار جالبی را به شما هدیه می دهد.  فیزیک شدید، سرعت، تصادفات، سلاح ها و…! از ویژگی هایی میباشد که شما را به این بازی جذب خواهد کرد.

اندروید 2.1 و بالاتر: 20 مگابایت


ادمین بازدید : 176 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)


هدف شما در بازی سبک پازل زیبا، جذاب و فکری Can You escape این است که پازل های هر طبقه را حل کرده تا بتوانید به طبقات بعدی راه پیدا کنید. پازل ها را حل کرده و اشیاء مخفی را پیدا کنید تا برای پیشرفت و جلو رفتن در بازی بتوانید از آنها استفاده کنید. در حال حاضر بازی دارای ۸ اتاق چالش برانگیز است.

اندروید 2.2 و بالاتر: 24 مگابایت


ادمین بازدید : 201 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (1)


وقت آن رسیده است که یک تجربه جدید در بازی های استراتژیک داشته باشید ، در Farm Up هیچ نبردی در کار نیست اما میتوانید با استراتژی درست یک مزرعه زیبا و پربار داشته باشید.


اندروید 2.1 و بالاتر: 4مگابایت

ادمین بازدید : 139 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Slydris یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل iOS است که امروز نسخه آندرویدی آن منتشر و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. Slydris یک بازی پازلی هیجان انگیز با گیم پلی عالی است که می تواند مغز شما را به چالش بکشد .

حجم فایل: 35 مگابایت


ادمین بازدید : 170 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

جدیدترین ویرایش از سری بازی های شبیه ساز فوتبال واقعی با نام Real Football 2013 توسط کمپانی مطرح گیم لافت عرضه شده تا تجربه کاملا متفاوت و همه جانبه ای از بازی فوتبال را به شما ارائه دهد. در این بازی شما تنها مسابقه نمی دهید؛ بلکه تمامی جوانب و حواشی بیزینس ورزش فوتبال را lمدیریت می کنید و باشگاه و تیم خود را از حد صفر و پایین به درجات و مراتب بالا می رسانید.

اندروید 2.3 و بالاتر


نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftR3HM را به مسیر sdcard/Android/obb دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید


ادمین بازدید : 161 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)


World Of Aircraft نام بازی بسیار زیبای نبرد هوایی بین هواپیماهاست که در جنگ جهانی دوم انجام می شود و شما با هواپیمای جنگی و پیشرفته خود به جنگ با دیگر هواپیماها می روید.

اندروید 2.3 و بالاتر: 48 مگابایت


ادمین بازدید : 151 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)


بازی Golf Star™ بهترین تجربه انجام بازی گلف در دستگاه های اندرویدی را با گرافیکی واقع گرایانه، گیم پلی قدرتمند مبتنی بر فیزیک و تکنیک های متعدد گلف ارائه می کند. در این بازی شما با گلف بازانی از سراسر دینا بازی می کنید و مسابقه می دهید.

اندروید 2.2 و بالاتر

نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.com2us.golfstarworldtour.normal.freefull.google.global.android.common را به مسیر sdcard/Android/obb دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید.


ادمین بازدید : 154 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)


دشمنان ناشناخته ای در سطح شهر ظاهر شده و ناامنی بوجود آورده اند؛ آدمک قهرمان بازی بسیار زیبا و اکشن Anger of Stick 2 باید دست به کار شده و با سلاح های مرگبار در دسترس خود از جمله هلیکوپترها و روبات ها به جنگ با آنان برود.

اندروید 2.1 و بالاتر: 13 مگابایت


ادمین بازدید : 152 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)


Angry Birds نام محبوب ترین بازی اندروید و اولین نسخه از سری بازی های بسیار زیبا و پرطرفدار پرندگان خشمگین است. این بازی، اولین بازی از سری بازی های پرندگان خشمگین برای اندروید است؛ بعد از این نسخه، نسخه های دیگری با نام های ریو، فصل ها، فضا و... نیز عرضه شدند.

اندروید 2.2 و بالاتر: 34 مگابایت


ادمین بازدید : 159 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

HEROES OF DESTINY از بهترین بازی های اکشن سبک RPG برای اندروید است که در آن شما باید تیمی از قهرمانان که هر کدام دارای مهارت ها و قدرت های خاص خود هستند را در سری نبردهای سخت با دشمنان برای دستیابی به شهرت، افتخار و غارت حماسی هدایت کنید.

اندروید 2.1 و بالاتر

فایل اول: 2.4 مگابایت

فایل دوم: 191 مگابایت

نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.glu.epicheroes را به مسیر sdcard/Android/obb دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید.

ادمین بازدید : 141 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)


ه تمساح کوچک و دوست داشتنی بازی پازل مبتنی بر فیزیک محبوب Where’s My Water? یعنی Swampy کمک کنید تا بتواند دوش بگیرد! در این بازی شما این کار را باید با باز کردن مسیر آب به سمت دوش شکسته او انجام دهید.

اندروید 2.1 و بالاتر: 43 مگابایت


ادمین بازدید : 139 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

Race Illegal: High Speed 3D تجربه انجام مسابقات ماشین سواری واقعی و غیرقانونی در خیابان ها را به گوشی اندرویدی شما می آورد. به عنوان یک تازه کار وارد مسابقات شده و به مرور در بین رانندگان احترام کسب کنید تا بتوانید بهترین ها را به چالش کشیده و با آنها مسابقه دهید.

فایل با حجم 8.3 مگابایت

فایل دیتا با حجم 172 مگابایت

نحوه نصب :
- فایل apk را نصب کرده ولی اجرا نکنید.
- فایل یا فایل های دیتا را با کلیک راست روی پارت اول و انتخاب گزینه Extract here از حالت فشرده خارج کنید.
- پوشه com.herocraft.game.raceillegal را به مسیر sdcard/Android/data دستگاه خود انتقال دهید.
- سپس بازی را اجرا کنید.


ادمین بازدید : 143 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (1)


iFighter 2: The Pacific 1942 شما را به جنگ جهانی دوم و جنگ در اقیانوس آرام برای به چالش کشیدن امپراطوری ژاپن و جت های جنگی قدرتمند و ناوهای هواپیمابر آنها می برد. iFighter 2 یک شاهکار بازسازی شده از تجربه بازی های آرکید است.

اندروید 2.2 بالاتر: 44 مگابایت


ادمین بازدید : 152 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (0)


Fruit Cut نام بازی بسیار زیبا، کم حجم و سرگرم کننده به سبک بازی های بریدن و دو نیم کردن میوه ها برای اندروید است. این بازی دارای ۴ حالت یا Mode مختلف برای بازی کردن است.

اندروید1.6 و بالاتر: 3.9 مگابایت



ادمین بازدید : 161 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


ازی Art Puzzles 2 مجموعه ای فوق العاده از ۲۰۰۰ پازل تکه تکه از آثار و نقاشی های معروف استادان نقاشی کلاسیک جهان است. بازی دارای سطوح سختی مختلف با تکه های پازل ۳۰ تا ۱۰۰۰ تایی است؛ تنها افراد حرفه ای و باتجربه در حل پازل می توانند پازل های بسیار مشکل ۱۰۰۰ تکه را حل کنند!

اندروید: 46 مگابایت


ادمین بازدید : 133 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


روبات بازی جالب و جذاب اکشن-پازل RopeBot Pro، یک روبات کوچک ولی در عین حال ماهر است که به دنبال پیچ طلایی خود می گردد، در عین اینکه که از راز کارخانه متروکه پرده بر می دارد. به ماجراجویی او ملحق شده و چندین و چند پازل چالش برانگیز را در طی مراحل مختلف بازی حل کنید.

اندروید2.2 و بالاتر: 16 مگابایت


ادمین بازدید : 119 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


حشرات زیبا و دوست داشتنی بازی سرگرم کننده Jump Out!  بین ۴ دیوار اسیر شده اند! تنها امید آنها برای در امان بودن از خطرات و زنده ماندن، تشتک هایی هستند که در پشت آنها پنهان می شوند.به این حشرات کمک کنید تا از پس چالش های مختلف مراحل بازی برآیند و فرار کنند. شما کنترل حشرات مختلفی را بدست می گیرید که هر کدام توانایی ها و مهارت های مختص به خود را دارند.

اندروید2.2 و بالاتر: 33 مگابایت


ادمین بازدید : 143 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده Hardest Game Ever 2 شامل یک سری بازی کوچک جالب و اغلب مضحک است که سرعت عمل و زمان واکنش شما را به صورت میلی متری و پیکسلی اندازه گیری می کند! سرعت عمل خود را مورد سنجش قرار داده و ببینید که برای سیلی زدن به حریف خود یا گرفتن تخم مرغ ها در میلی ثانیه قبل از اینکه به زمین بیفتند.

اندروید 2.2 و بالاتر: 16 مگابایت

ادمین بازدید : 137 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


Cat vs Dog – Deluxe Edition نام بازی زیبا، محبوب و کلاسیک  سگ و گربه ولی این بار با استایل و داستانی جدید و متفاوت است.در این بازی شما در نقش سگ یا گربه در دو طرف دیواری قرار می گیرید و باید با پرتاب اجسام و سلاح های مختلف، سلامتی حریف خود را کاهش داده و او را شکست دهید.

اندروید2..2 و بالاتر: 16.4 مگابایت


ادمین بازدید : 149 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


در بازی زیبا و اکشن Death Worm، شما کنترل هیولایی زیرزمینی، عظیم الجثه و وحشت آور را با انگشتان خود بدست می گیرید و باید هر چیزی که در اطرافتان هست را یا بخورید و یا نابود کنید! انسان ها، حیوانات و پرنده ها را بخورید.

اندروید 2.2 و بالاتر: 21 مگابایت


ادمین بازدید : 137 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


Age of War یک بازی با سبکی ترکیبی بین یک بازی دفاعی و یک بازی استراتژیک می باشد که در آن هدف شما نابودسازی پایگاه های نظامی دشمن و دفاع از پایگاه های خودی است. شما می توانید برجک هایی را برای دفاع از پایگاه ها و واحدهای نظامی خود و حمله به دشمن بسازید.

اندروید 2.2 و بالاتر: 25.7 مگابایت


ادمین بازدید : 153 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


در بازی سبک دفاعی دیوانه وار Stars vs. Paparazzi، شما در نقش ستارگان و مشاهیر مختلف قرار می گیرید و باید با عکاسان سرسخت و سمج مبارزه کنید. برای این کار می توانید از طرفداران وفادار خود که تا دندان مسلح هستند هم کمک بگیرید.

اندروید2.2 و بالاتر: 23.8 مگابایت


ادمین بازدید : 134 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


Marble Blast 3 نام برند جدیدی از بازی های شبه Zuma با ویژگی ها و صحنه های جذاب بیشتر است. این بازی دارای چندین نوع آیتم جدید است تا انجام این سبک بازی ها را جالب توجه تر و چالش برانگیز تر کند. در این بازی سنگ های مرمر رنگی از مسیرهای مختلف حرکت می کنند و شما باید سنگ مرمری که در دست دارید را به سمت سنگ های مرمر هم رنگ شلیک کرده و آنها را منفجر کنید.

اندروید 2.2 و بالاتر: 21.6 مگابایت


ادمین بازدید : 155 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در بازی فوق العاده زیبا و اکشن Dark Avenger وارد سردابه شده و راه خود به سوی ابدیت را با شمشیرزنی و نابود کردن دشمنان باز کنید. اویل از خواب بیدار شده است؛ قهرمان های ما باید به پا خیزند و نیروهای تاریکی را به اعماق جهنم برگردانند! قهرمان خود را از بین سه گروه قهرمانان اسطوره ای : راهب، کماندار و جادوگر انتخاب کنید و وارد سردابه شده و دشمنان را نابود کنید.

نحوه نصب:- فایل apk را نصب کرده و بازی را در حالت آفلاین کنید.
- وقتی بازی شروع شد، دکمه Back را فشار دهید.

اندروید 2.2 و بالاتر: 27.8 مگابایت

ادمین بازدید : 133 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شطرنج یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های صفحه ای در سراسر دنیاست؛ این بازی از نظر استراتژیکی و تاکتیکی بودنش، سبب پرورش قوه تفکر در مغز انسان می شود. Chess Master 2013 یکی از بهترین بازی های شطرنج در بین بازی های هم ردیف خود در گوشی های هوشمند و بخصوص اندروید است.

اندروید 2.1 و بالاتر: 7.6 مگابایت

ادمین بازدید : 130 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


کلاه ایمنی خود را روی سر گذاشته یا کمربند صندلی خود را محکم ببندید چون این بار می توانید موتور یا ماشین را برای حرکت در مسیر مستقیم انتخاب کنید! در بازی بسیار زیبا، اکشن و مهیج Reckless 2 شما در مسیری مستقیم و یک طرفه حرکت می کنید و باید به بهترین شکل با ترافیک روبرو مواجه شده و با وسایل نقلیه برخورد نکنید.

اندروید 2.2 و بالاتر: 19 مگابایت


ادمین بازدید : 109 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Hero Forge Beta یک بازی پازل و فانتزی سبک RPG است که در آن شما با تطبیق دادن بلوک های سه بعدی و اجرای مهارت های خاص، در سری نبردهای سخت با حریفان خود مبارزه می کنید. این بازی اولین بازی چند نفره گوگل پلاس برای اندروید است! بازی با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین، شخصی سازی و سفارشی سازی کاراکتر بازی و دعوت دوستان به دوئل از جمله ویژگی های بازی هستند.

اندروید 2.2 و بالاتر: 15 مگابایت

ادمین بازدید : 133 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
Modern Conflict 2 ادامه راه بازی زیبا، محبوب و استراتژیکی تاکتیکی Modern Conflict برای اندروید است که توانسته جوایزی را از آن خود کند. نسخه ۲ بازی، نبردهای جدید، گیم پلی بیشتر و درگیرانه تر و حالت مالتی پلیر که ویژگی جالب توجه بازی است را به شما ارائه می کند.

اندروید: 48 مگابایت

ادمین بازدید : 140 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

با Monkey Boxing وارد لیگ بوکس میمون ها شوید! وارد رینگ شده، ضربات فنی و مشت های خود را به حریفان وارد کنید، میمون بوکسور خود را شخصی سازی کنید و برای بردن جام بزرگ قهرمانی مسابقات به رقابت بپردازید. بازی دارای گرافیک بالا و سه بعدی، گیم پلی جذاب، سریع و دیوانه وار، بازی تک نفره یا دو نفره بوسیله WiFi، حالت تمرینی است.

اندروید 2.3 و بالاتر: 16 مگابایت

ادمین بازدید : 139 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Stick Stunt Biker 2 ادامه بازی زیبا، موفق و محبوب Stick Stunt Biker است که تجربه موتورسواری تفریحی در مسیرهایی چالش برانگیز و مکان هایی متفاوت و زیبا را فراهم می کند. مسیرها را با حرکات و هنرنمایی های مهیج و دیوانه وار خود طی کرده یا با خیال راحت موتور خود را در مناظر تماشایی برانید. می توانید قفل چندین نوع موتور از جمله Chopper، سرعت موتور و یا حتی موتورهای متعلق به آینده که می توانند در هوا معلق بمانند را باز کنید. اما مواظب موانع خطرناک پیش رو باشید و بر آنها غلبه کنید تا بتوانید استاد موتورسواری نمایشی در مسیرهایی پرپیچ و خم شوید!


اندروید 2.2 و بالاتر: 28 مگابایت

ادمین بازدید : 135 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


سوار بر ماشین جنگنده خود به رقابت با سایرین بپردازید. Road Warrior نام بازی ای رایگان و محبوب برای سیستم عامل اندروید است. بازی دارای زمین های زیادی برای مسابقه است و شما در هر فصلی که بخواهید می توانید مسابقه دهید. در حین مسابقه شما قادر به شلیک و پرتاب موشک به سایر بازیکنان هستیدبازی دارای بخش آنلاین تا ۷ نفر است.


اندروید 2.3.3 و بالاتر: 41 مگابایت

ادمین بازدید : 133 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


کشتی گیر خود را انتخاب کنید و وارد رینگ شودید! بازی محبوب Wrestling Revolution نام تنها بازی کشتی کج اندرویدی است. این بازی تقریباً تمامی کشتی گیر های حال حاضر کمپانی های WWE، ImpactWrestling (TNA) ،MMA ،UFC   و حتی بازیکنان المپیک را نیز در خود دارد ولی با اسم هایی دیگر! محدودیت ورود کشتی گیر در رینگ وجود ندارد و شما هر چقدر که می خواهید می توانید کشتی گیر ها را برای مسابقه ای انتخاب کنید.


اندروید 2.2 و بالاتر: 28 مگابایت

ادمین بازدید : 122 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


در بازی زیبا و رزمی Fight Trainer ماموریت و مرحله خاصی برای انجام دادن وجود ندارد؛ حتی قانونی هم وجود ندارد و فقط باید سعی کنید که زنده بمانید! این بازی به شما رحم نمی کند و کوچک ترین اشتباه، باعث نابودی تان می شود!


اندروید 2.2 و بالاتر: 17 مگابایت

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد استایل جدید سایت چیست؟
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4405
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 599
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,851
  • بازدید ماه : 4,379
  • بازدید سال : 52,286
  • بازدید کلی : 909,421
  • تبلیغات