loading...
مرجع تراوین اسپید
تبلیغات




آخرین ارسال های انجمن
ادمین بازدید : 2407 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (4)
اسکریپت تراوین توموروس(ترواین ۵ نژاد) نسخه ۳ بدون باگ+امکانات اضافه

در این نسخه امکاناتی مانند پنل رفع باگ توموروس،رفع باگ موجود در بازار جنگ،بهبود سرعت لود،ساختمان های ورژن۴ ، مدال های ورژن۴ و هم چنین سربازان ورژن ۴ موجود می باشد…و امکانات بسیاری دیگر…اگر می خواهید یک سایت تراوین ۵ نژادی بدون باگ بزنید و نظیر آنرا کسی ندیده باشد می توانید از این اسکریپت استفاده نمایید و تراوین را به صورت دیگر تجربه کنید…

این اسکریپت دارای سئو ۹۷% می باشد و در نوع خود بسیار عالی است

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یسشی در تاریخ 1391/11/12 و 11:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
من یه اسکریپ ادانلود کردم به اسم تراوین Tomuros V3.0.0 -Nabtar.In دو تا سوال داشتم .
آدرس دیتابیس می خواد از کجا می تونم پیداش کنم.
این اسکریپ یه کلید نصب می خواد در انتهای تنظیمات لازم هست که انو وارد کنم یا نه .

این نظر توسط یسشی در تاریخ 1391/11/12 و 10:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
من این اسکریپ و دانلود کردم موقع نصب آدرس دیتابیس می خواد اونا از کجا می تونم پیدا کنم و در انتها یک کلید نصب می خواد لازم هست این رو وارد کنیم یا نه.

این نظر توسط علیرضا روح افزا در تاریخ 1348/10/11 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت آپلود این فایلشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeed در تاریخ 1348/10/11 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

این فایل sql کجاست؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد استایل جدید سایت چیست؟
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4405
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 599
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,942
  • بازدید ماه : 4,470
  • بازدید سال : 52,377
  • بازدید کلی : 909,512
  • تبلیغات