loading...
مرجع تراوین اسپید
تبلیغات




آخرین ارسال های انجمن
ادمین بازدید : 3174 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (5)
آموزش ساخت سرور که میخوام براتون بذارم توسط خودم(آدمین) تهیه شده

خواهش میکنم اگه میخواهید کپی کنید منبع رو هم ذکر کنیدچون من وقت گذاشتم واسه اینکار

خب بریم سر آموزش
ساخت سرور 4 مرحله داره:اول ساختن هاست.دوم آپلود کردن فایل ها.سوم ساختن دیتابیس و ایمپورت sql ها.چهارم
ایمپورت اسکریپت

حال شروع میکنیم به آموزش اولین کار شما باید هاست بسازید البته هاست رایگان داریم و هاست پولی اما.....


بر روی ادامه مطلب کلیک کنید
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Milad در تاریخ 1392/04/04 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه اين قسمت رو دوباره آژديت كنيد چون هيچ كدوم از عكس ها باز نمي شن

این نظر توسط reza در تاریخ 1391/10/29 و 9:18 دقیقه ارسال شده است

اون اس کیو الی رو که شما تو توضیحات داداین چگونه تهیه کنم؟

این نظر توسط babe در تاریخ 1391/09/07 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

alan kasi hast kahehshan deystab chie ha deystap chie man chejori bayad ye deystab besazam ?

این نظر توسط شایان محب خدایی در تاریخ 1348/10/11 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

شما برای ورود روی فیلد سمت چپ سایت در صورت ثبت

نام . نام کاربری و رمزتون رو وارد کنید تا

بتوانیداز مطالب سایت دیدن کنید.برای نامه زدن

شما از کنترل پنل استفاده کنید

این نظر توسط roozbehaghili در تاریخ 1348/10/11 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

من با این که عضو شدم هیچ مطلبی رو نمیتونم مشاهده کنم هر چی هم ورود رو میزنم جواب نمیده.
لطفا منو راهنمایی کنید.
در ضمن بخش نامه ها کجاست؟من نتونستم به ادمین نامه بزنم.شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد استایل جدید سایت چیست؟
    تبلیغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 494
  • کل نظرات : 197
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4405
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 599
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,904
  • بازدید ماه : 4,432
  • بازدید سال : 52,339
  • بازدید کلی : 909,474
  • تبلیغات